»V njej je pustilo pečat za vse življenje.«
»Njene grafike prepletajo tri glavne teme, s katerimi se je ukvarjala: sedanjost, nesposobnost komuniciranja in dualnost oziroma mnogoterost stvari.«
»Umetniško potovanje Maraž dokaz njenega poglobljenega raziskovanja tem, kot so čas, identiteta, človeški odnosi in človeška izkušnja v splošnem.«
»Njena dela odražajo globoko filozofsko raziskovanje minljivosti in človeškega stanja ter imajo močno čustveno in intelektualno resonanco.«
»Bila je snovalka inovativnih grafičnih postopkov v tehniki barvne jedkanice, ki si jih je zamislila sama – ti so bili njena umetniška skrivnost – in je z njimi pritegovala svetovno grafično javnost. Ko se je nehala ukvarjati z grafiko, si je to vedenje želela deliti.«
»Tudi to, da je okoli leta 1974 prenehala z razstavljanjem slikarskih del, je bila verjetno posledica reakcij slovenske kritike na njeno slikarsko delo. Nesprejemljivo se je zdelo, da nekdo ali še bolj neka umetnica, v kontekstu visokega modernizma, goji perfekcionizem slikarskega metjeja. Mislim, da je vidik avtocenzure kot posledice različnih okoliščin vplival na to, da ni naredila tega zanjo drznega koraka.«